Pomázi Cseresznye a pomáziak és a turisták kiskátéja

Hangosan gondolkodom…

 Mostanság úgy jött a dolgom, hogy többször jártam a Polgármesteri Hivatalban… Persze mondanom se kell, mindig zsúfolt, mindig tele volt várakozó emberekkel. Bennem meg volt a naivitás, több kategória, több ügyintéző, menni fog a sor! Aztán az első húsz perc után, már láttam, nem megy ez olyan gyorsan. Amikor volt nálam olvasnivaló jobban telt az idő.

Ha éppen nem volt, akkor még körül nézhettem a kis asztalkán, ott van a két pomázi újság, meg különféle hirdetések , információk. Azokat is érdemes átnézni, hasznosak. Csak időnként a sorszám kijelzőre kell nézni, hogy éppen kit hívnak. Itt jegyezném meg, a kijelző csak bizonyos szögből látható, és egy oldalról. Ha bejutunk, bent két igencsak fáradtnak látszó ügyintéző, jó esetben három. Látni, hogy rajtuk nem múlik, Ők végzik a munkájukat olyan ütemben, ahogy az végezhető.
Aztán eszembe jutott, milyen jó volt még pár éve, mikor egy automata állt az ügyfelek rendelkezésére. Volt benne üdítő, kávé, cappuccino… Mennyivel ügyfélbarátibb volt az egész! Ha már órákat kell ott eltöltenünk, lehetne kellemesebb is. Sőt, még a nyugtalan kisgyerekeket is le lehet foglalni egy üdítővel, ideig-óráig. Így meg bizony nem valami nyugtató a helyzet, a légkör. Néhány tapasztaltabb várakozónál volt egy kis otthonról hozott víz, egy kis rágcsa, de a többségnél semmi. Még ki menni sem lehet a helységből, mert odakint semmi infó nem jut el a várakozóhoz. Ha elszalassza a behívást, megint órákat kockáztat… Ha már az apparátust nem lehet bővíteni, pedig a megnövekedett létszám igencsak indokolná, nem lehetne egy kicsit ügyfélbaráttá tenni az egész várakozást?


Bejegyzés dátuma:

Kategóriák:

,

Hozzászólások

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük